2016. október 8., szombat

Milyen termékeket használok jelenleg a hétköznapi sminkemhez!♥

Üdv!♥

Ebben a bejegyzésben meg fogom veletek osztani hogy én az általában  hétköznapi , alap sminkemhez mely termékeket használom és persze véleményezem is.  Kezdjük talán a Rimmel London Fix & Protect makeup primerével , nekem ezzel a termékkel egyáltalán nincs bajom , könnyű , krémes állagú , tényleg tökéletesíti a bőröm , nem hagy rossz érzést maga után tehát egy tökéletes sminkalap. A következő pedig a Rimmel London Stay Matte habállagú alapozója amit én már évek óta újra vásárolok , mert teljesen meg voltam vele elégedve , de most nem tudom mi történt vele most már nem egészen mondanám tökéletesnek már nehezebben lehet felvinni , foltot hagy maga után még ha teljesen eldolgozom is , tehát úgy gondoltam ki kellene próbálnom valami újat. Pont kapóra jött hogy a Rimmel-nél megnyertem a Lasting finish folyékony alapozóját , hát még most tesztelgetem de nem rossz egészen jó a fedése , lehet belőle valami. Pirosítónak szoktam használni az Avon pirosítóját barackos árnyalatban , erről már írtam nektek hideget meleget , van még nekem a Manhattan Powder Rouge pirosítója ami már egy merészebb árnyalat ami ha jól tudom de nem biztos mert Németországban vettem így nekem nem teljesen tiszta a dolog a Hot in here árnyalat , megjegyzésem hogy észrevételezéseim szerint Németországban a Manhattan az itteni Rimmel London , de ki tudja. Szemöldöknél a jól bevált essence szemöldök ápoló szett. Bronzosítóból a Rival bronzosítóját használom , amikor használom , hát azért van annál jobb is , elégé kevés nekem amit nyújt. Púderből a Rimmel London Stay Matte púder a teljesen best! Korrektorból most éppen az Avon Colortrend korrektorát használom nem rossz ez sem de az essence és a rimmel azért jobban bevált nekem a szem alatti karikákra , mert ez például a nagyon sötét karikára egyáltalán nem megfelelő. Szemceruzából is Rimmel egy teljesen egyszerű fekete színben. Van kettő darab ajakbalzsamom is egy CynexQ vaníliásban , nekem teljesen megfelel, a másik pedig Isana macadámiás ajakbalzsam ami szintén pipa. Én is beszereztem kipróbálás képen az Essence Lash Princess szempillaspirálját nagy bajom vele hogy rengeteg festéket vesz fel a kefe és így le kell törölgetni hogy ne ragadjanak össze a pilláim és ne legyen túl sok a festék , ezen felül tényleg nagyon szép pillákat kölcsönöz de a dússága sem megfelelő nekem. A végére hagytam az abszolút kedvencem a ♥Loreal Paris Miss Hippi♥ szempillaspirálját amit nyáron szereztem be szintén Németországban és mondhatom hogy első látásra és használatra szerelem volt! Legeslegjobb!♥♥ A Páris-os ki tükröt tesómtól kaptam a tárolót pedig a Dm-ben lehet beszerezni a pénztárnál 75 pontért.♥




Köszönöm hogy megnézted!♥



N.Andi

1 megjegyzés:

  1. Üdv !!
    Köszi hogy én is helyet kaptam a bejegyzésben egy mondat erejéig ...:-)

    És nagyon tetszenek az írásaid ...

    VálaszTörlés