2016. október 8., szombat

Új sminkecsetek!♥

Üdv újra! 


Múlthéten voltunk Miskolcon és én elhatároztam magam hogy mindenképpen beszerzek egy új púder ecsetet , mert a régi már elégé rossz állapotban van. Rossmann-ban néztem körül végül nagy nehezen elhatároztam magam hogy megvásárolom az essence púder ecsetét , és milyen jól tettem. Haza hoztam megnézegettem majd másnak kipróbáltam és teljesen meg vagyok vele elégedve nekem nem volt semmi olyan nagy bajom vele ami problémát okozott volna. Ezután rám jött az a bizonyos le kellene váltani az összes régebbi ecsetemet egy újra érzés és persze ezt szerdán be is váltottam. Ismételten Rossmann-ban vásároltam meg ugyan úgy az essence pirosító ecsetét , eből kettőt vettem mert a bronzosítóhoz is teljesen jó , és ezen felül még egy szemhéjpúder ecsetet is vásároltam amit viszont még sajnos nem volt alkalmam kipróbálni de ígérem meglesz és majd írok is róla. Mindegyikkel teljesen meg vagyok elégedve , egy ideig biztosan őket fogom használni , aztán majd meglátjuk mi lesz. Viszont nálam plusz pont ezeknél hogy pihe puhák , és imádok mindent ami pihe puha , na meg persze ez a gyönyörű minta. Imádom!♥ 


Köszönöm hogy megnézted!♥ 


N.Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése