2016. október 1., szombat

Új kedvencek , tesztelések, rendelések!♥

Üdv!

Hoztam nektek így kezdés ként egy két dolgot amiket mostanában próbáltam , kaptam vagy rendeltem úgymond első benyomások és tapasztalatok. Rendeltem az avon-ból egy pár dolgot. Az első 3 csodálatos tusfürdő , melyek közül nekem a Senses-tuscany lett az abszolút kedvencem , csodálatos az illata élmény vele a fürdés. 

Ezután tökéletes a Naturals body care-sensational  joghurtos gyümölcsös testradírja ami megint csak az egyik kedvencem a rendelésből mert tejes krémes állaga kellemes érzést add a bőrnek és az illata pedig "legszívesebben megenném" csodás. Persze ehhez muszáj volt beszereznem a tusfürdőt is. Ne nézetek bolondnak oda vagyok a tusfürdőkért. 
Azt kell még tudni hogy nekem rengeteg bajom van a lábammal bármit próbáltam nem javult a bőrkeményedés stb és ez a csodaszer végre használt , de nem csak nekem hanem anyukámnak is nagyon bevált. Így még úgy döntöttem a páromnak is rendelek belőle. 

Illetve kaptam egy pirosítót az avontól amiből én a barack árnyalatban kértem , hát ez a termék nem volt egészen tökéletes mert nekem még ebben az árnyalatban is elégé erős pedig ez volt a legszolidabb árnyalat , hát nem lehet minden tökéletes. Rendeltem egy hajolajat mert már elégé rossz állapotban van a hajvégem és gondoltam megpróbálkozom vele hát igen is meg nem is lett jó hát rendben rakja nagyjából de nagyon szárítja amit egyáltalán nem értek . Viszont ha ti esetleg tapasztaltatok ilyet akkor írjátok meg nekem hogy miért és hogy ti mit ajánlanátok a hajvégeimre. 

Rendeltem még egy sampont és egy hozzá illő balzsamot is , ezeket még sajnos nem tudtam kipróbálni mert még van az előzőből de amint kipróbáltam írok róla majd nektek hogy mennyire használt esetleg van-e valami hátránya. 
Ajándékban kaptam még egy barátnőmtől életem egyik legnagyobb álmát. Coco Chanel-Mademoiselle-t! Imádom!♥ 

Köszönöm hogy megnézted!♥ 

N.Andi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése